Запрошуємо молоду, енергійну, організовану людину на вакансію Операційного менеджера/асистента директора для координації і вирішення щоденних задач в роботі бренду GUD:
Обов`язки
- Контроль і облік поставок і продажів з партнерами і клієнтами, контроль оновлення цін
- Участь у зустрічах із корпоративними замовниками, координація проектів, передача зразків корпоративним клієнтам
- регулярна комунікація з існуючими партнерами: виявлення пореб по наявності, відправка контенту для медіа, контроль міжнародних відправок
- комунікація із дизайнерами і розробниками по підготовці креативів і оновленню і роботі сайту
- організація зйомок, лукбуків, предметних зйомок продукції
- замовлення промо продукції, стікерів, упаковки
- своєчасне оновлення асортименту сайту і цін
- контроль оптати за оренду, інтернет, охорону, зняття показів лічильників
Вимоги
- бажання вчитися новим навичкам і здобувати цікавий досвід
- володіння англійською мовою
- досвід роботи на позиції senior менеджера/COO/ особистого асистента від 1 року
- вільне володіння Excel
- критичне мислення
- емоційний інтелект
- адаптивність
- увага до деталей
- мультизадачність
- високий рівень організаторських вмінь
Заробітня платня залежно від досвіду за результатами співбесіди.
Резюме і мотиваційний лист надсилайте на адресу contact@gudbags.com